Indywidualny 10-miesięczny Program Konsultacyjny

Growth trough Play System™ 

Jeśli zastanawiasz się czy ten Program jest dla Ciebie .

Umówi się z Nami na wstępną bezpłatną konsultację telefoniczną lub skype !!!

Do usłyszenia

Jak pokonać blokady w relacji ze swoim dzieckiem, odnaleźć radość z relacji, odkryć swój potencjał rodzicielski, wspierać własne dziecko w jego rozwoju i stać się świadomym partnerem zabawy . 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZISIAJ !

INFO@ZROZUMIECAUTYZM.PL

Ilość Miejsc Ograniczona!

ZAPRASZAMY NA INDYWIDUALNY PROGRAM KONSULTACYJNY

Program Pracy

 

 

 

♦ SPOTKANIA KONSULTACYJNE CO 2 MIESIĄCE
To bezpośrednie spotkanie z naszym zespołem . Gdzie cała nasza uwaga i czas jest dla Ciebie i Twojego dziecka
♦ KURS WPROWADZAJĄCY DO TERAPII RELACJI ONLINE
To narzędzie pozwoli Ci przyjrzeć się bliżej relacji z sobą i z dzieckiem oraz usystematyzować wiedzę.

♦ ZINDYWIDUALIZOWANA OCENA SPOŁECZNO- KOMUNIKACYJNA
To bardzo szczegółowa ocena funkcjonowania dziecka w 5 obszarach Interakcje, Reagowanie, Komunikacja, Dzielenie się Doświadczeniami , Zabawa
♦TAJNA GRUPA WSPARCIA FACEBOOK
To miejsce w którym będziesz mógł uzyskać więcej wsparcia , nowe pomysły, podzielić się doświadczeniami, sukcesami i trudnościami.

Obszary Pracy:

  • praca z zachowaniami trudnymi w obszarze emocji i samoregulacji
  • praca z granicami i regułami
  • odnajdywanie potencjału rodzicielskiego i własnej mocy: Godzenie się emocjonalnie z diagnozą, redukcja stresu i poprawa samopoczucia
  • przystosowanie metod wychowawczych do potrzeb rozwojowych dziecka
  • zidentyfikowanie kluczowych celów  społeczno- komunikacyjnych
  • rozwijanie własnej kreatywności czyli jak tworzyć zabawy
  • pogłębianie relacji z dzieckiem.
  • odkrywanie własnej mocy rodzicielskiej . Praca z celem.

 

 Konsultacje

To Indywidualny  Program  konsultacyjny w którym nasz zespół poprowadzi Cię krok po kroku przez podstawowe i zaawansowane techniki technik pracy w terapii relacji Growt trough Play System.  W programie pracujemy na  dwuch poziomach z Rodzicami i Dzieckiem  . Program Obejmuje zarówno spotkania na żywo, kurs online oraz konsultacje skypeNa konsultacji pomagamy rodzicom przyjrzeć się głębiej zachowaniu dziecka lub sytuacji w  której znajduje się rodzina. Spotkania podczas, których uczymy rodziców podstawowych i zaawansowanych technik pracy z dzieckiem. Oceniamy rozwój dziecka ustalamy cele i aktywności, które będą wspierać te cele.Poszczególne aktywności i zabawy prezentowane są wraz z instrukcją i opinią. Rodzice są poinstruowani również jak wykorzystać podstawowe codzienne czynności (takie jak kąpiel, posiłki, i zabawy na świeżym powietrzu) jako możliwości sensownego współdziała z dzieckiem aby rozwijać relacje i uczyć nowych umiejętności.  Rodzice są najpierw uczeni zasad programu, z naciskiem na ogromny wpływ jaki mają na dziecko. Następnie uczą się oceniać i wykorzystać motywację dziecka, utrzymać ciągłe zaangażowanie , dostosować swój styl pracy do stanu dziecka, wybierać odpowiednie momenty do nauki, pobudzać i rozwijać mowę, rozwijać nowe umiejętności oraz zastępować zachowania trudne.


Bez względu na to jaki stosujesz program i czy tego chcesz czy nie w każdej minucie pokazujesz dziecku jak odnosić się do ludzi i dlaczego. A społeczne relacje z innymi to podstawowe i największe wyzwanie dla wszystkich dzieci w spektrum .

Opis  konsultacji:
  • praca z rodzicem
  • praca z dzieckiem
  • kurs online
  • Zindywidualizowana cena  społeczno-komunikacyjną dziecka 
  • Program pracy : cele, zabawy, aktywności
  • Stały kontakt z naszym zespołem
  • grupa wsparcia na facebook

 

 

* Zindywidualizowana Ocena dziecka

To ocena rozwojowa, które pomoże odnaleźć kluczowe kroki pominięte w rozwoju Twojego dziecka. Po zdefiniowaniu brakujących elementów wskazówki zawarte w programie pomogą Ci rozpocząć prace nad brakującymi umiejętnościami. Wszystkie proponowane aktywności są przedstawione w formie zabawy, nie wymagają żadnego specjalistycznego sprzętu i przeznaczone są do pracy w domu. Podczas diagnozy skupiamy się na 5 sferach rozwoju,  wzajemne interakcje, reagowanie na innych, dzielenie się intencjami/ komunikacja, dzielenie się doświadczeniami, zabawa


SZCZEGÓŁY INFORMACYJNE

Miejsce:
Łódź
Data:
Po ustaleniu telefonicznym lub e mail
Terminy:
Po ustaleniu e mail

.
Koszt:

Całość 10- miesięcznego Programu/ 2600zl
Płatność w 5 ratach / 540zł zł  

Płatność / Rezerwacja:

Program jest płatny  przelewem na podane konto w wiadomości e mail lub gotówką podczas spotkania

Informacje i rezerwacja sesji:

iwona@zrozumiecautyzm.pl

tel. 509576499


Iwona Wojtasik

Założyciel Fundacji zrozumieć Autyzm, certyfikowany trener i nauczyciel metody Growth through Play System. Prowadzi certyfikowane 3 stopniowe szkolenia  dla specjalistów, konsultacje kursy online i warsztaty dla rodziców oraz superwizje. Jest opiekunem rodzin i zespołów specjalistów  pracujących w duchu relacji .

” Obecnie moja praca jest wynikiem  własnej długoletniej podróży  gdzie olbrzymią rolę odegrała Kat Houghton i metoda Growth trough Play System  ale nie tylko. W swojej pracy i życiu wykorzystuje  „głęboki transformujący coaching”  czerpie również  z psychologii rozwojowej,  koncepcji Jospera Juula  oraz NVC. Głęboko wierzę ,że naszym obowiązkiem jest dążenie do ciągłego rozwoju a przez własną transformację zmieniamy życie dzieci , naszych bliskich i świata.

W pracy koncentruje się na pomaganiu rodzicom i teraputom tworzyć nową jakość w relacji z dzieckiem, aby przenieść ją na głębszy poziom. Uczę dorosłych jak stawać się autentycznym partnerem zabawy , jak wykorzystać własny potencjał do zmiany oraz jak pielęgnować własną inuicję , która staje się kompasem w naszych relacjach, życu i pracy. Prowadzę warsztaty, kurs online i oferuje szkolenia certyfikowane dla specjalistów , którzy chcą doskonalić się w nowym podejściu do terapii dziecka. Moje motto brzmi; „Bądź zmianą, którą chcesz zobaczyć …”

Prywatnie jest mamą 9 letniej Anastazji wychowywanej w duch relacji i wolność.. Fascynuje mnie drugi człowiek, jego perspektywa, piękno i różnorodność. Mam lekką fiksację na punkcie tworzenia planów i nowych wizji 🙂

Ukończyła uczelnie wyższe na Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Studia podyplomowe na Wyższej Szkole Edukacji we Wrocławiu i szkolenia w Relate to Autism USA, była również uczestnikiem szkolenia Start- Up w Londynie. Jej doświadczenie obejmuje około 12 lat pracy terapeutycznej 1:1 w pokoju zabaw z dziećmi, Budowania Zespołów  Terapeutycznych i Motywacji,

Terapeuci Wspierający

Katarzyna  Pabich

11113353_1061760177185521_2115349889360234507_o

W fundacji Zrozumieć Autyzm zajmuje się terapią Growth Through Play, pracuje też jako asystent cień. Z wykształcenia psycholog. Ukończyła studia na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalnością Psychologia Kliniczna. Planuje studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim. Od zawsze chciała pracować z dziećmi. Już w trakcie studiów rozpoczęła pracę wolontaryjną z dziećmi i nastolatkami ze spektrum autyzmu oraz innymi zaburzeniami rozwojowymi. W tym czasie mogła zapoznać się z różnymi podejściami terapeutycznymi, jednak dopiero metoda i techniki terapii GPS okazały się zgodne z jej wizją pracy z dzieckiem. Wśród jej zainteresowań naukowych znajdują się obszary związane z psychologią emocji, a szczególnie zagadnienie zarażania afektywnego. Prywatnie podróżniczka – każda podróż to dla niej zdobywanie wiedzy, nie tylko o innych kulturach, ale również o sobie samej.

 

 

Magdalena Majewska

Magdalena Majewska20150331_210026Terapeutka GPS oraz koordynator KLUBIKU rozumiejącego autyzm w Fundacji Zrozumieć Autyzm. Z wykształcenia pedagog, profilaktyk i animator społeczno – kulturalny, terapeuta pedagogiczny. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Łodzi. Od wielu lat pracuje z dziećmi w organizacjach pozarządowych jako wolontariuszka. Ukończyła liczne kursy i szkolenia min. : Terapia Rozwojowa Oparta na Relacjach (GPS) Fundacji Zrozumieć Autyzm, Asystent Cień Dziecka ze Spektrum Autyzmu w przedszkolu, pracy z dziećmi z zespołem Aspergera i autyzmem wysokofunkcjonującym, warsztaty kompetencji interpersonalnych, trening kreatywności, kurs animatora w turystyce, kurs naturalnego języka migowego oraz kurs terapii ręki. W pracy z dziećmi wykorzystuje metodę Growth through Play System oraz czerpie z psychologii rozwojowej i społecznej, gelotologii oraz terapii rozwojowych.