Indywidualne Sesje Konsultacyjne Growth trough Play System™ dla Rodziców

 

photo

 

Jak pokonać blokady w relacji ze swoim dzieckiem, odnaleźć radość z relacji, odkryć swój potencjał rodzicielski, wspierać własne dziecko w jego rozwoju i stać się świadomym partnerem zabawy . 

 

 


Obszary Pracy:

  • praca z zachowaniami trudnymi w obszarze emocji i samoregulacji
  • praca z granicami i regułami
  • odnajdywanie potencjału rodzicielskiego i własnej mocy: Godzenie się emocjonalnie z diagnozą, redukcja stresu i poprawa samopoczucia
  • przystosowanie metod wychowawczych do potrzeb rozwojowych dziecka
  • zidentyfikowanie kluczowych celów  społeczno- komunikacyjnych
  • rozwijanie własnej kreatywności czyli jak tworzyć zabawy
  • pogłębianie relacji z dzieckiem.
  • odkrywanie własnej mocy rodzicielskiej . Praca z celem.

 

 Konsultacje


Sesje Konsultacyjne z Programem  /trwa około 2-3 godziny

 

To system konsultacyjny z opracowaniem 3 miesięcznego programu terapii dla dziecka  oraz nauka podstawowych i zaawansowanych technik pracy Growt trough Play System. Spotkanie trwa do 3 godzin i obejmuje równiez pracę z dzieckiem z drugim terapeutą.

Na konsultacji pomagamy rodzicom przyjrzeć się głębiej zachowaniu dziecka lub sytuacji w  której znajduje się rodzina. Spotkania podczas, których uczymy rodziców podstawowych i zaawansowanych technik pracy z dzieckiem. Oceniamy rozwój dziecka ustalamy cele i aktywności, które będą wspierać te cele.Poszczególne aktywności i zabawy prezentowane są wraz z instrukcją i opinią. Rodzice są poinstruowani również jak wykorzystać podstawowe codzienne czynności (takie jak kąpiel, posiłki, i zabawy na świeżym powietrzu) jako możliwości sensownego współdziała z dzieckiem aby rozwijać relacje i uczyć nowych umiejętności.  Rodzice są najpierw uczeni zasad programu, z naciskiem na ogromny wpływ jaki mają na dziecko. Następnie uczą się oceniać i wykorzystać motywację dziecka, utrzymać ciągłe zaangażowanie , dostosować swój styl pracy do stanu dziecka, wybierać odpowiednie momenty do nauki, pobudzać i rozwijać mowę, rozwijać nowe umiejętności oraz zastępować zachowania trudne.


Bez względu na to jaki stosujesz program i czy tego chcesz czy nie w każdej minucie pokazujesz dziecku jak odnosić się do ludzi i dlaczego. A społeczne relacje z innymi to podstawowe i największe wyzwanie dla wszystkich dzieci w spektrum .

Opis konsultacji:
  • 30 min konsultacji. wywiad z rodzicem
  • 50 min zabawy z dzieckiem aby jak najdokładniej ocenić cele
  • diagnoza społeczno-komunikacyjna 1 godz
  • Przygotowanie na tej podstawie 3 miesiecznego programu z opisem aktywności i zabaw do przepracowania 
  • Przekazanie programu oraz profilu rozwoju za pomocą poczty e mail
  • Stały kontakt e mail

 

 

* Zindywidualizowana Ocena dziecka

To ocena rozwojowa, które pomoże odnaleźć kluczowe kroki pominięte w rozwoju Twojego dziecka. Po zdefiniowaniu brakujących elementów wskazówki zawarte w programie pomogą Ci rozpocząć prace nad brakującymi umiejętnościami. Wszystkie proponowane aktywności są przedstawione w formie zabawy, nie wymagają żadnego specjalistycznego sprzętu i przeznaczone są do pracy w domu. Podczas diagnozy skupiamy się na 5 sferach rozwoju,  wzajemne interakcje, reagowanie na innych, dzielenie się intencjami/ komunikacja, dzielenie się doświadczeniami, zabawa


SZCZEGÓŁY INFORMACYJNE

Miejsce:
Łódź oraz Wizyty Domowe/ W pracy
Data:
Po ustaleniu telefonicznym lub e mail
Terminy:
Po ustaleniu e mail

Czas:

2. Konsultacja do 3 godzin

Metody:

Konsultacja zawiera odpowiednie połączenie elementów takich jak rozmowa, doradztwo i przewodnictwo, pracę z przekonaniami i nieświadomymi schematami, pracę z dzieckiem, techniki Growth trough Play, Wywiad i diagnozę społeczno- komunikacyjną. Materiały dydaktyczne.
Koszt:

Sesje Konsultacyjne z Programem:  450 zł  (+ 200 zł z dojazdem do domu )

Płatność / Rezerwacja:

Sesja jest płatna przelewem na podane konto w wiadomości e mail lub gotówką podczas spotkania

Informacje i rezerwacja sesji:

iwona@zrozumiecautyzm.pl

tel. 509576499


Iwona Wojtasik

img_3471-kopiaZałożyciel Fundacji zrozumieć Autyzm, certyfikowany trener i nauczyciel metody Growth through Play System. Prowadzi  szkolenia 1 i 2 st. dla specjalistów, konsultacje i warsztaty dla rodziców, oraz superwizje od ponad 10 lat. Jest opiekunem rodzin i zespołów specjalistów  pracujących  metoda Growth throigh Play w całej Polsce

Ukończyła uczelnie wyższe na Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Studia podyplomowe na Wyższej Szkole Edukacji we Wrocławiu i szkolenia w Relate to Autism USA, była również uczestnikiem szkolenia Start- Up w Londynie. Jej doświadczenie obejmuje około 12 lat pracy terapeutycznej 1:1 w pokoju zabaw z dziećmi, Budowania Zespołów  Terapeutycznych i Motywacji,

Iwona intensywnie współpracuje w ramach Fundacji z organizacjami i placówkami w Polsce, USA i na Węgrzech. W pracy z dziećmi czerpie również  z psychologii rozwojowej, koncepcji Jospera Juula i terapii systemowej oraz NVC.

Prywatnie jest mamą 8 letniej Anastazji wychowywanej w duch relacji i wolność.. Fascynuje ją drugi człowiek, jego perspektywa, piękno i różnorodność. Uwielbia tańczyć i wsłuchiwać się w świat dzieci .

Terapeuci Wspierający

Katarzyna  Pabich

11113353_1061760177185521_2115349889360234507_o

W fundacji Zrozumieć Autyzm zajmuje się terapią Growth Through Play, pracuje też jako asystent cień. Z wykształcenia psycholog. Ukończyła studia na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalnością Psychologia Kliniczna. Planuje studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim. Od zawsze chciała pracować z dziećmi. Już w trakcie studiów rozpoczęła pracę wolontaryjną z dziećmi i nastolatkami ze spektrum autyzmu oraz innymi zaburzeniami rozwojowymi. W tym czasie mogła zapoznać się z różnymi podejściami terapeutycznymi, jednak dopiero metoda i techniki terapii GPS okazały się zgodne z jej wizją pracy z dzieckiem. Wśród jej zainteresowań naukowych znajdują się obszary związane z psychologią emocji, a szczególnie zagadnienie zarażania afektywnego. Prywatnie podróżniczka – każda podróż to dla niej zdobywanie wiedzy, nie tylko o innych kulturach, ale również o sobie samej.

 

 

Magdalena Majewska

Magdalena Majewska20150331_210026Terapeutka GPS oraz koordynator KLUBIKU rozumiejącego autyzm w Fundacji Zrozumieć Autyzm. Z wykształcenia pedagog, profilaktyk i animator społeczno – kulturalny, terapeuta pedagogiczny. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Łodzi. Od wielu lat pracuje z dziećmi w organizacjach pozarządowych jako wolontariuszka. Ukończyła liczne kursy i szkolenia min. : Terapia Rozwojowa Oparta na Relacjach (GPS) Fundacji Zrozumieć Autyzm, Asystent Cień Dziecka ze Spektrum Autyzmu w przedszkolu, pracy z dziećmi z zespołem Aspergera i autyzmem wysokofunkcjonującym, warsztaty kompetencji interpersonalnych, trening kreatywności, kurs animatora w turystyce, kurs naturalnego języka migowego oraz kurs terapii ręki. W pracy z dziećmi wykorzystuje metodę Growth through Play System oraz czerpie z psychologii rozwojowej i społecznej, gelotologii oraz terapii rozwojowych.